Comer apio cru é bo ou malo?

Non existen evidencias de que comer apio cru sexa mellor ou peor que comelo cociñado. Pero si se sabe que o seu consumo é beneficioso para o noso organismo. Así que pódese concluír dicindo que comer apio cru é bo. Aínda que, coma na gran maioría dos alimentos, non debes abusar do seu consumo.

O que é importante para comer apio cru (ou calquera outro alimento) é lavalo ben antes. Desa maneira, eliminas calquera resto de pesticida que poida haber. Polo demais, está recomendado debido á gran cantidade de vitaminas que contén. Entre elas, A, C e K. Tamén contén folato e unha ampla variedade de minerais, entre os que destaca o potasio.

Formas saudables de comer apio

De feito, o apio cru é unha das maneiras máis habituais de comelo, xunto cos zumes. Pero hai máis opcións. Por exemplo, recheos (untados, máis ben) con queixo baixo en graxa. É unha boa maneira de engadir valor nutricional á túa comida. Incluso podes crear unha combinación de queixo con outras verduras, como cenorias ou pementos vermellos e incluso con noces.

Outra opción moi saudable é preparar unha bandexa de verduras, tipo ensalada ou lixeiramente salteadas nunha tixola. O apio combina fantasticamente coas cenorias, o brócoli, a coliflor, os tomates, os pementos, etc.

Para as persoas que non son apaixonadas do apio, preparalo en rizos é unha boa opción para engadilo á dieta de vez en cando. Cun pelador podes cortar finos anacos de tallo e despois esparexelos sobre sopas, ensaladas ou incluso carnes. Se os cortas moi finos, rizaranse, de aí o nome.

O apio pódese cociñar, o que resulta nun sabor máis doce e suave. Podes engadilo en cubos a unha sopa de polo con fideos ou nun revolto de verduras.

virtudes del apio

Principais beneficios de comer apio cru

O apio é coñecido polas súas propiedades desoxidantes e antiinflamatorias cunha alta presenza de vitamina C, manganeso e beta-carotina. Tamén contén boas doses de calcio e magnesio, ideais para calmar o sistema nervioso. A combinación dos ingredientes mencionados coa vitamina K resulta nun corazón máis saudable e con menos colesterol.

O apio tamén fomenta que aumente a capa mucosa do revestimento do estómago, previndo a aparición de úlceras. Un deses alimentos que non pode faltar na túa neveira e que podes atopar no teu supermercado Gadis máis preto de ti.

Deja un comentario