Beneficios das sardiñas en lata para a saúde e contraindicacións

As sardiñas en lata son un dos mellores alimentos que incluír na túa dieta. Son sinxelos de comer, quedan xenial en forma de bocadillo, ensalada ou tosta e aportan nutrientes tan importantes para o corpo que se recomendan moito en situacións tan delicadas como a do embarazo.

Se tes sardiñas en lata na casa (un produto que nunca pode faltarche) acostúmate a servirllos unha vez á semana ós teus fillos e a comelas ti mesmo coa esa periodicidade. É clave que inclúas pescado azul na túa dieta, e hai poucas formas tan saborosas, sinxelas e saudables que coas sardiñas en lata.

As sardiñas en lata apórtanlle ó teu corpo unha gran cantidade de vitaminas do grupo B, calcio, vitamina D, iodo e proteínas; pero coidado, tamén conteñen purina de forma natural. A purina non é tóxica nin é mala en pequenas cantidades, pero tampouco se pode abusar, por iso apuntamos ó consumo de sardiñas en lata unha vez á semana.

E xa que estamos coas contraindicacións, as sardiñas en lata conteñen iodo. Se estás embarazada, é crucial que antes de consumir produtos con iodo te fagas probas co teu xinecólogo, para comprobar que non tes ningún tipo de hipertiroidismo propio do comezo do embarazo.

Propiedades das sardiñas en lata

Salvo por estes dous puntos, as sardiñas son fabulosas. Podes consumilas soas, nunha tosta ou incluso integralas nunha ensalada con aguacate. Se non hai problemas co iodo, consumilo supón un plus de vitalidade para o pelo e as unllas. Tanto elas como o noso cabelo, a súa saúde e o brillo son síntomas de saúde, e iso lógrase comendo este rico alimento do mar.

De entre as vitaminas do grupo B máis destacadas encontramos a B12. Esta vitamina é unha das máis importantes para consumir, pois asegura unha boa saúde celular. A B12 dá alegría e equilíbranos. Por iso, se tes un día de baixón, come sardiñas en lata. Tamén teñen B3, que serve para combater o colesterol. Contar con pouca graxa mala no corpo tamén nos axuda a ser máis felices.

bocadillos-sanos-recetas

As sardiñas están moi ricas en bocadillo

Se estás en época de estudos, alegrarache saber que as sardiñas tamén conteñen fósforo, crucial para estudar ben. O seu alto contido en proteínas saciarate e dotará de forza ós teus músculos, para que aguantes máis tempo rendendo ó máximo. Ó conter tamén vitamina D, é un pescado que te axudará contra constipados e enfermidades, pois axuda a manter ben alto o sistema inmune.

Por todos estes beneficios, acostuma a incorporar á túa dieta unha lata de sardiñas de vez en cando. Ademais de todo o que mencionamos, é unha fonte natural de calcio. Pouco máis se lle pode pedir a unha lata.

1 Comentario

  • audimar
    Publicado el 14 Xullo, 2019 7:20 0Likes

    Gracias por orientarnos al consumo de alimentos esta pagina me ha guiado para el beneficio de mi salud .Mi medico me oriento que los huesitos son especial para las personas opoeradas

Deja un comentario