Beneficios dos garavanzos para a saúde

Os garavanzos son cada vez máis populares e é sinxelo ver o motivo. Son o ingrediente esencial en alimentos tan ricos como hummus, falafel, garavanzos asados e curry vexetariano.

Hai moitas maneiras deliciosas de gozar dos garavanzos. A fariña que se fai con eles pódese usar para enfornar ou mesturar en batidos. Os garavanzos enteiros poden asarse ao forno e engadilos en bocadillos ou agregalos ás ensaladas. Os garavanzos feitos puré pódense usar para espesar sopas ou salsas. Tamén se pode servir como unha substitución do ovo nun almorzo de verduras revoltas, ou formar a base de empanadas con verduras.

Os garavanzos son baixos en graxas e altos en proteínas e fibra

Unha cunca de 10 garavanzos enlatados, escorridos e enxaugados proporcionan 10 gramos de proteína. Esa é unha cantidade decente, pero vale a pena sinalar que esa porción tamén proporciona 34 gramos de carbohidratos, con aproximadamente 10 gramos de fibra dietética.

Ao confiar nos garavanzos como fonte de proteínas, debes ter en conta os carbohidratos. Se os estás emparellando con outro alimento rico en carbohidratos, como a quinoa, a batata ou a froita, debes controlar as porcións para evitar unha sobrecarga.

Ademais do seu contido de proteínas, carbohidratos e fibra, unha cunca de garavanzos proporciona 210 calorías e menos de catro gramos de graxa. Tamén están cheos de antioxidantes. É dicir, os garavanzos son un alimento verdadeiramente poderoso desde o punto de vista nutricional.

propiedades del garbanzo para adelgazar

Os garavanzos son bos para baixar de peso e amigos da túa saúde

Comer máis garavanzos é unha estratexia simple e efectiva para perder peso. Esta leguminosa diminúe as probabilidades de obesidade ou de ter valores altos de IMC. De feito, as persoas que consomen garavanzos de xeito habitual, teñen os niveis de azucre no sangue máis baixos.

Ademais da súa capacidade para soportar a perda de peso, os garavanzos melloran a saúde intestinal e axudan a protexer contra as enfermidades do corazón, a diabetes tipo 2 e certos tipos de cancro.

Os garavanzos poden mercarse en lata xa preparados para a súa degustación. Pero se desexas mercalos secos e cociñalos ti mesmo, son moi sinxelos de preparar. Para un remollo rápido, usa tres cuncas de auga fría por cada cunca de garavanzos. A partir de aí, xa dependerá da receita que elixas. Hai unha gran cantidade delas.

Así que, se queres gozar dos múltiples beneficios dos garavanzos, baixa xa ao teu Gadis de confianza ou cómpraos dende a túa casa en Gadisline.

Deja un comentario