Propiedades nutritivas dos nísperos

Entre redondeada, con forma de pera e con unha variedade de cores dende o amarelo ó laranxa, os nísperos son unha desas froitas exóticas que podes atopar durante meses concretos nos nosos supermercados Gadis.

Cando os vexas, non deberías desaproveitar a oportunidade de mercalos. O motivo é que están cheos de nutrientes saudables, como son as vitaminas, os minerais, os desoxidantes, os flavonoides, etc. E todo isto cun sabor doce que encanta a toda á familia. O habitual é comelo cru, pero tamén o podes atopar en marmeladas o en zumes.

Cal é o valor nutricional dos nísperos?

Os nísperos son unha excelente fonte de vitaminas A, B e C. Conteñen case todas as vitaminas do complexo B, incluídas a tiamina, riboflavina, niacina, piridoxina, folatos e ácido fólico. Na súa composición tamén se atopan minerais esenciais para o corpo humano, como o son o calcio, o manganeso, o potasio, o fósforo, o cobre e o selenio.

Os nísperos tamén aportan carbohidratos e conteñen graxas monoinsaturadas, como os ácidos graxos omega 3 e 6. Son baixos en colesterol e calorías, xa que apenas conteñen lípidos ou proteínas. Estes son algúns dos valores nutricionais dos nísperos por cada 100 gramos consumidos:

  • 7 gramos de auga.
  • 1 gramos de carbohidratos.
  • 47 kilocalorías.
  • 266 miligramos de potasio.
  • 1 miligramo de vitamina C y B-6 .

Esta mestura resulta en moitos beneficios para a saúde.

comiendo fruta rica

Beneficios de comer nísperos

O potasio que aporta o níspero é importante para a creación de fluídos celulares e corporais, o que axuda a controlar a frecuencia cardíaca e a presión arterial. Ademais, conteñen pectina, que reduce os niveis de colesterol no sangue ó diminuír a reabsorción no colon ó unir ós ácidos biliares.

Os nísperos teñen calidade sedante e pódense converter nun remedio natural para a tose ou para aliviar as náuseas. Son un alimento valorado para a prevención da diabetes e a hiperlipidemia. Os nísperos liberan un conxunto de químicos corporais naturais coñecidos como polisacáridos, que axudan a reducir a diabetes ó aumentar a produción de insulina.

Como xa mencionamos, os nísperos teñen unha boa fonte de minerais. O manganeso úsase no corpo como creador da encima desoxidante. O cobre requírese na produción de glóbulos vermellos, mentres que o ferro combate a oxidación celular e favorece a circulación sanguínea adecuada no corpo.

Deja un comentario