No verán, sempre hidratados!

Chegou o desexado verán, a estación da calor por excelencia. No verán una das claves para soportar a calor é manterse hidratado. Beber moita auga é fundamental para estar sans. Hoxe traémosvos consellos para que non se nos esqueza beber moita auga este verán.

A importancia da hidratación

O verán xa está aquí e con el chegan as altas temperaturas, os días longos e as intensas xornadas de vacacións. Nesta época do ano a nosa actividade diaria intensifícase e desconectamos da rutina do inverno. Este feito fainos cambiar os nosos hábitos saudables: os horarios das comidas deixan de ser regulados, durmimos menos e esquecémonos de manternos hidratados. Isto é un erro, dentro do pracenteiro caos que é o verán, debemos conservar hábitos responsables para o noso corpo, sen lugar a dúbida, manternos hidratados axudaranos a sentirnos máis frescos.
A hidratación é unha das claves da alimentación saudable e a auga é a mellor bebida. Ao longo do día debemos beber unha boa cantidade de auga, aínda que esta dependerá de moitos factores como: a idade, a actividade física ou o lugar onde vivas. En calquera caso, recoméndase beber un mínimo de 1,5 litros ao día. Hidratarse é tan importante que a Sociedade Española de Nutrición Comunitaria (SENC) incluíu na base da Pirámide dos Alimentos unha serie de hábitos saudables, entre os que se inclúe beber entre 4 e 6 vasos de auga ao día.


Fonte: Pirámide ALIMENTES. Gadis

A Pirámide da Hidratación Saudable

Hidratarse é fundamental para a vida humana. O corpo humano está formado entre o 65-75% de auga, moita desta auga pérdese ao longo do día, a través do suor ou a micción. Por iso, é de vital importancia hidratarnos abundantemente, de forma constante e non de calquera xeito. Hidratarse correctamente é tan importante que a SENC desenvolveu a Pirámide da Hidratación Saudable.

Fonte: SENC

Segundo as indicacións da Pirámide da Hidratación Saudable a base, é dicir aquelas augas que debemos consumir en maior medida, está representada por augas minerais ou de billa cun baixo contido salino. O segundo chanzo corresponde a aquelas augas con máis contido salino ou bebidas refrescantes sen azucre (café, té ou infusións). O seguinte nivel representa aquelas bebidas con certo contido calórico como os zumes de froita naturais ou de verduras. Destes tres apartados recoméndase un consumo diario total de 10 vasos, primando aquelas bebidas da base da pirámide. En último lugar, e como consumo ocasional semanal, atópanse as bebidas refrescantes carbonatadas ou doces.

Agora que coñeces a Pirámide da Hidratación Saudable podes elixir que beber e en que cantidade este verán, primando a auga fronte a outros líquidos. Manterse hidratado todo o ano é fundamental, pero máis se fai calor ou se a nosa actividade física é intensa.

Consellos da Hidratación Saudable para o verán

A continuación, facilitámosche unha serie de recomendacións, seguíndoas conseguirás manterche correctamente hidratado este verán. Imos alá!

1. Beber líquidos en cada comida que realices e tamén entre as mesmas. Non esquezas beber entre horas, é fundamental para manterse hidratado! E non esperes a ter sede para beber.
2. Curmá a elección de auga fronte a outro tipo de bebidas.
3. Unha incrible fonte de hidratación son as froitas e as verduras. Lembra comelas este verán! Ademais, son perfectas se es dos que comes no traballo.
4. Un truco fantástico para ter sempre auga dispoñible é habituarse a usar botellas reutilizables. Hainas de todos os tamaños!
5. Beber auga a temperatura ambiente. No verán, para acougar a sede tendemos a beber bebidas moi frías, pero adóitase beber menos cantidade. Co cal, as bebidas do tempo ou un pouco frías.
6. Ollo cos nenos e os anciáns! Debemos lembrarlles que beban ao longo do día para non deshidratarse.
7. Se practicas deporte ou actividade física intensa, lembra beber antes, durante e despois do exercicio.

Hidratarse en vacacións

O verán é a estación do ano na que se goza da maior porcentaxe de días de vacacións. Adóitanse aproveitar os meses de verán para realizar viaxes, ben sexa á praia ou montaña, ou a diferentes cidades, con plans máis culturais. En calquera destes plans debemos lembrar beber abundante auga para non deshidratarnos.
É posible que nas longas xornadas de praia non bebamos suficientes líquidos, xa que cando sentimos calor refrescámonos ou bañamos no mar. Unha boa medida é levar unha botella de cristal ou un termo de ampla capacidade á praia, así poderemos medir que cantidade de auga bebemos no tempo que estamos na area.
Se sodes dos que lles gusta pasear por cidades, visitar museos ou descubrir aldeíñas con encanto, non estades exentos de quedarvos deshidratados. Nestas viaxes adóitase madrugar moito para poder visitar todo aquilo que hai na axenda. Lembrade facer paradas e hidrataros. Seguro que atopades terrazas fantásticas!

Desexámosvos un verán saudable e cheo de hidratación 😉

Deja un comentario