Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

  /  Sin categoría   /  Benvido 2019

Benvido 2019

Xa está aquí, xa chegou, o 2019 vai ser o mellor!

Propósitos de aninovo

Un ano máis queremos poñernos ao día con todas esas cousas pendentes. Comer mellor, deixar de fumar, facer máis exercicio, reducir a tensión…son temas bastante comúns á maioría dos mortais. O inicio dunha nova volta ao sol sempre incita a comprometerse para algunha meta. Con todo, normalmente non as mantemos no tempo. A razón? Falta de claridade.

Cando temos claro o que queremos e, sobre todo, a razón pola que o queremos, entón todo vólvese máis fácil. Perder peso non é un obxectivo moi motivador, pero gañar saúde e enerxía para xogar con nosos peques, si o é. En canto sexamos capaces de comprometernos co fin, os medios chegan de maneira sinxela 😊

Outra cousa moi importante é ser conscientes de que calquera cambio require unha adaptación. Pequenas accións diarias, contribúen a un cambio moito máis sinxelo e duradeiro. Aquí traémosvos algúns propósitos de Gadis e consellos para cumprilos, imos a por eles!

Propósito alimentación saudable

Este é un clásico sen lugar a dúbida. Con todo, non é nada complicado. Tan só require un pouco de consciencia e de planificación. É importante que non nos pille a fame sen opcións saudables ao redor. Ademais, a alimentación é un cómputo, non unha regra estrita. Se nos pasamos comendo, podemos reconducir na cea e así sucesivamente.

 Aquí deixámosvos un decálogo de alimentación saudable para este 2019:

1. A maior variedade de alimentos, maior posibilidade de que sexa unha dieta equilibrada cos nutrientes necesarios.

2. Restrinxir moito ou eliminar grupos enteiros de alimentos comporta risco de padecer  malnutrición.

3. Distribuír alimentos ao longo do día en diferentes inxestas, axuda a controlar a fame.

4. Variar as formas de preparación dos alimentos como ao forno, á prancha,  guisados… e non abusar dos fritos,  rebozados, sempre é boa opción.

5. Equilibrar a inxesta alimentos de orixe animal: lácteos, carnes, ovos e peixes… e os alimentos de orixe vexetal: cereais, legumes, verduras e froitas.

6. Legumes, cereais e froitas conteñen boas doses de  hidratos de carbono.

7. As hortalizas, froitas e ensaladas frescas deben ser habituais e abundantes.

8. A auga é a mellor bebida. As infusións tamén valen.

9. O consumo de doces, refrescos e produtos moi procesados debe ser ocasional.

10. No conxunto da alimentación, é necesario controlar que non haxa un exceso de graxas, de azucre ou de sal.

A que non parece tan complicado? Pois para conseguir resultados, hai que combinalo co propósito seguinte.

Propósito actividade física saudable

Aquí temos á prima irmá da alimentación saudable. Son tan necesarias únaa como a outra para manter un equilibrio. Incharse a bolos e despois machucarse no ximnasio non é saudable. Moito mellor enfornar un pastel caseiro e saír a camiñar polo bosque. Axudaranos a atoparnos de mellor humor, reducir a tensión e ter máis enerxía. Probade, probade 😉

Para facernos unha idea, esta é a media de actividade física recomendada por etapas vitais:

• Canta actividade física debe ter un neno?

Polo menos 1 hora ao día de exercicio moderado. Ideal 90 minutos diarios.

• Canta actividade física debe ter un adulto?

Polo menos 5 horas á semana de exercicio moderado. É importante tamén reforzar os grandes grupos musculares polo menos dúas veces á semana.

• Canta actividade física debe ter as persoas maiores?

Polo menos 2,5 horas á semana de exercicio moderado, en sesións de mínimo de 10 minutos seguidos de duración. A medida que envellecemos é importante realizar actividades que melloren o equilibrio, fortalezan os músculos e coiden do corazón.

Propósito consumo responsable

Dise que temos dúas casas: o noso corpo e o planeta no que vivimos e que as dúas necesitan coidados. Para levar unha vida saudable, necesitamos un ambiente saudable tamén. De maneira que, todos os avances que fagamos neste sentido serán grandes contribucións.

Deixámosvos un decálogo de consumo responsable para este 2019:

1. Prioriza o consumo de alimentos locais e de tempada. Respectan o ciclo natural, xeran riqueza na contorna e chegan máis frescos e saborosos.

2. Le as etiquetas dos produtos. Aprende o significado da información dada. Un consumidor informado é un consumidor responsable.

3. Aumenta o número de compras á semana. A Permitirache ter sempre produtos frescos e frear o malgasto de alimentos no teu fogar.

4. Conxela ou aproveita os alimentos restantes e inventa novas receitas para evitar que acaben no lixo.

5. Almacena adecuadamente os alimentos. Así aumentarán o seu tempo de consumo e evitaremos o desperdicio.

6. Súmate ás bolsas de compra  reutilizables tanto na  froitería como na caixa.

7. Fíxache no envoltorio dos produtos. Son preferibles os que son de cartón ou vidro que os que son de plástico e, en xeral, mellor cuantos menos embalaxes teñan.

8. Fai un uso racional da auga. Evita deixar billas abertas innecesariamente ou opcións de  prelavado no lavalouzas ou lavadora.

9. Lembra apagar as luces e desenchufar cargadores, usar lámpadas da baixo consumo e facer un uso adecuado da calefacción e/ou aire acondicionado.

10. Tenta non utilizar pilas. Se o fas, que sexan recargables! e acaben correctamente depositadas no seu contedor

27 Decembro, 2018
27 Decembro, 2018